Sunday 4 September 2011

Single life part 1

Aku mmg tengah hidup single..mana taknya hidup ak sekarang dengan laptop, handphone, assgment, tesis, spek mata, jam ehsan dari boboy t'cyg dan gitar. masa cuti raya haritu..ak xla rasa kehidupan ak single sgt..sebab ak buka je mata, depan mata nampak mak ak tgh masak sarapan..kakak ak tgh sapu sampah, adik ak...abaikan dia..dia hanya tau makan, minum, men game n tido je kat umah tu.tapi, mcm tu pun dia..ak heran mcm ne da nyer trial ley dapat 7A 2B...uish..kira teror la tu kan. ok..klu nk mengeluh psl adik ak nan sorang ni mmg sampai esok xkan abis. back to the point..masa kat umah ak x rasa sgt kehidupan single ni sbbnya ada family yang akan mewarnakan hidup ak, tp, bila dh masuk blaja lik ni..ak mmg terasa habis la ngn kehidupan single ak sekarang. sebabnya ::

  • malam ni ak mkn mlm ngn biskut chipsmore je, smlam ak mkn malam ngn megi goreng sedap. klu kat umah..ak pasti menu mkn malam aku paling cikai pun telur goreng ngn nasi puteh kuah kicap kipas udang.
arghhh...ak tengah lapar + pokai + rindu kat masakan mak aku...!!!!!!!!!!!
Bila kehidupan single ak ni dalam keadaan mendesak mcm ni..mula la otak ak berpikir ligat..klu la ada anak org kaya especially yg nk kawen ngn ak..hahahaha...bley la time2 lapo mcm ni..ak order je.. "bik...watkan saya kfc + pizza seribu island ye..."haha..mengarut suda..

aku google biskut chipsmore, skali kuar gmbr cute's baby ni lak. then, ak tertanya-tanya..kat ne yg dimaksudkan dgn biskut chipsmorenya kat baby ni?

No comments:

Post a Comment